Distantsõpe



Seni on distantsõpe toiminud normaalselt. Ma arvan et olen suhteliselt hästi ülesannetega hakkama saanud, aega kulub pigem rohkem. Probleeme pole eriti olnud. Minu edusammud on olnud ülesannetega hakkama saamine. Minu arvates on opiq.ee olnud sobilik keskkond. Keerulisem on ülesandeid täita keskkondades, kus peab tegema videokõne, nt 8x8.vc. Ajaplaneerimisega on mul kohati suhteliselt keeruline, aga ma saan enamus ajast hakkama. Õpeteajatele ei ole mul eriti soovitusi. Distantsõppega on kodus suhteliselt igav ja natuke depressiivne.
Advantages of a Distance Learning Program | Todospodemserfrida.com

http://www.todospodemserfrida.com/2019/01/12/distance-learning-program/

Comments

  1. Postituses oli vaja oluline kujundusega esile tuua, pilt vigane.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ilmavaatluse analüüs